Gå vidare från ett dåligt förhållande.

Alla har vi nog varit där, jag har varit där alldeles för ofta och alldeles för länge. Men en del har nog varit med om värre än jag har varit det kan jag hålla med om. 
 
Men hur går man då vidare från ett dåligt förhållande?
Vi tar mitt senaste som tillexempel, det var mycket mycket bråk på slutet om saker och allt där till. Det går inte beskriva det faktiskt hur mycket bråk det var. Han är dels skyldig mig runt 10.000 men men, sånt är livet faktiskt. Jag får stå för det jag gjorde och dom pengarna kommer jag aldrig få se. Det jag gjorde var att jag hade en kompis där som visste om allt, i alla fall det mesta om vad som hade hänt mellan han och mig. 
 
Den kompisen är min pojkvän idag. Han stöttade mig, han fanns där för mig och brydde sig och sa inte vad jag skulle göra. Men dom värsta kvällarna visste jag inte riktigt vad jag skulle göra för den delen. Jag gröt och gröt, jag trodde först att jag gjorde ett misstag av att lämna han. Men när jag väl kände mig fängslad i mitt förhållande, det har varit mycket snefyllor. FÖR MÅNGA för att jag ska kunna förlåta det som var tyvärr. För många bråk också för den delen. 
 
Sen hade vi inte någon kontakt alls, det har vi inte idag heller. Den människan har sårat mig för många gånger, jag har raderat allt som har med han att göra i mitt liv, jag vill knappt se han längre. Trots att om kvällarna låser jag dörren för jag är så vansinigt livrädd att han ska komma hem till mig och göra något. Det kommer jag vara tills min pojkvän flyttar hit, då han är här så är jag trygg. Annars är jag inte det. 
 
På så sätt kanske jag inte har gått vidare från det här förhållande, men det tar tid. Det tar tid att läka och att lita på folk igen. Men med denna kille tog det inte det, då jag har känt han så pass länge. 
 
Har ni levt i ett dåligt förhållande?

Kommentarer :

#1: https://th.markthotel-jena.com/ลดน้ำหนัก/purosalin-รีวิวความคิดเห็นร้านข/

What a material of un-ambiguity and preserveness of precious knowledge concerning unpredicted emotions.

skriven

Kommentera inlägget här :