Välkommen till min nya blogg!

Jag har nu äntligen bytt blogg efter många många är på nouw. Men jag fick verkligen nog då det har jävlas titt som tätt där. Men vem är då jag? Jag är en tjej från Jämtländska skogarna som älskar att skriva och jag försöker verkligen få mitt liv att gå runt. Jag har både häst, hund och katt. 
 
Min häst har jag haft sen 10 Maj 2016, alltså går vi in på fjärde året tillsammans. Men nu har jag tagit det tunga beslutet att sälja han OM rätt köpare dyker upp, det är inte så lätt med att han är som han är faktiskt, testar väldigt mycket och ja mycket man kan säga om han. Men han är min käraste ägodel kan jag säga er. 
 
Jag har levt ett helvetets förhållande i 2 år gjorde jag det, jag tog tummen ur över och gjorde slut. Det var verkligen en lättnad, alltså man kan inte berätta allt som jag blivit utsatt för tyvärr. Men nu lever jag livet och mår bara toppen! Det går inte beskriva men det vart ju tufft då det bara vart en inkomst tyvärr.. Men livet går runt på något vis. 
 
Nu har man även en bil som man ska betala av då min snart ger upp och det är inte klokt så nu är det bara jobba så mycket man bara kan, både kväll och dag.  Men det var lite om mig, kommer ett nytt inlägg imorgon! Nu har ni i alla fall fått en liten inblick i mitt liv.
 
Taggar: Hemtjänsten, Jobb, Landet;

Kommentera inlägget här :